Everything about طراحی

Wiki Article

به عجیب‌وغریب بودن خودتان احترام بگذارید و فن گرل بودن خودتان را با ترکیب وسایل عجیب‌وغریب موردعلاقه‌تان در چیدمانتان حفظ کنید.

منازل در مراکز شهرها و به خصوص پایتخت بیشتر به این سمت گرایش پیدا کرده‌اند تا شهرهای مجاور مراکز و یا شهرستان‌ها؛ هر چند با رشد سریع تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی، سایر افراد نیز به دنبال همگام سازی خود با متد دکوراسیون مدرن برآمده‌اند تا به نوعی خود را با مد روز به پیش ببرند.

هر چند کشورهای با اصالت و متمدن سعی کرده‌اند تا کمتر به این مورد تن در دهند و یا آن را با ساختار فرهنگی و اجتماعی خود سازگارتر سازند.

این سبک شاید یکی از پربارترین سبک‌های طراحی داخلی باشد که از بهترین‌های دهه‌ی۵۰ یا ۶۰ باحال و هوای شهرنشینی دانمارک است.

نکته‌ی قابل‌توجه در این بخش سادگی اتاق‌ها و استفاده از پارچه‌های بدون طرح و دکوری‌هایی با کاربرد دوگانه است.

همین موضوع مورد توجه عموم مردم قرار گرفت و استقبال از این ایده‌ها، یعنی ایجاد یک راه جدید برای تزریق خلاقیت‌ها در خانه‌ها. در میان مدرن شدن فضای کلی آشپزخانه ابزار و لوازم جدید وارد میدان شدند و جلوه‌های پیشرفت و مدرنیته را برای آشپزخانه به وجود آوردند. لباسشویی‌های تمام اتوماتیک با قابلیت‌های در حال آپدیت ( به روز شدن )، ماشین‌های ظرفشویی خانگی، فرها و ماکروویوهای پخت و پز، یخچال‌های غول پیکر در ابعاد و اندازه‌های متنوع، سینک‌ها و شیرآلات هوشمند ????????? ???? ??? ????? و مدرن و همین طور میزهای غذا خوری و یا اجاق گازهای خاص که از مهم‌ترین ابزار و لوازم عصر جدید هستند که نمادی از یک آشپزخانه مدرن را به رخ بینندگانشان می‌کشانند.

بیشتر بخوانید : چه سبک هایی را برای دکوراسیون داخلی منزل خود میتوانیم انتخاب کنیم ؟

خزه های شیت تثبیت شده از خانواده های رایج با بافت متراکم و با سطح زیرین یک دست تهیه شده اند.

وقتی پای وسایل برجسته در میان باشد برای بافت‌های روی کوسن‌ها و رو رختخوابی هایتان هیجان‌زده‌تر می‌شوید.

حتی اگر تمایل به استفاده بیشش از حد رنگ قهوه‌ای ندارید، می‌توانید ریزه‌کاری‌های دکور را به این رنگ بسپارید.

کرم و قهوه‌ای کلاسیک‌ترین انتخاب‌ در اصول طراحی و چیدمان دکوراسیون منزل هستند.

در عین پوشش دهی بالا، همچنین انعطاف بالای این محصول امکان پیاده سازی هر طرح و ایده ای را به طراحان خلاق می دهد.

در بخش مصالح ساختمانی سنگ‌های مرمر سفید یا سیاه به شدت چشم نواز بوده و علاوه بر لوکس نشان دادن محیط باعث ایجاد یک طراز کیفی بالا در خانه خواهند شد. سنگ‌های ساده و سفید در کف خانه معمولاً با لوازم شیشه‌ای به خوبی سِت می‌شوند. انعکاس نور یا نباید در خانه پدید بیایید یا باید به صورت گسترده‌ای خانه را شامل شود.

رنگ کرم به‌تنهایی نیز نمای خودش را دارد و با ترکیب‌های طلایی، از ترکیبات پرطرفدار است.

Report this wiki page